Szukamy ekspertów i ekspertek do współpracy z Fundacją Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego przy planowaniu cyklu szkoleń oraz do prowadzenia wybranych działań edukacyjnych, w następujących obszarach:
I. Budowania strategii rozwoju organizacji (ścieżka strategiczna)
II. Planowania i realizacji działań marketingowych i komunikacyjnych (ścieżka komunikacyjna)
III. Przygotowania i realizacji projektów (ścieżka projektowa)
Działania edukacyjne będą realizowane w formule mieszanej (blended learning), obejmującej szkolenia online, szkolenia stacjonarne oraz indywidualne konsultacje.
Terminy szkoleń – od października 2022 r. do marca 2023 r. (uzgadniane indywidualnie z trenerami i trenerkami).
Szkolenia powinny rozwijać praktyczne umiejętności osób uczestniczących w danym temacie, bazując na dobrych praktykach, studiach przypadku, ukazując często popełniane błędy, wskazując źródła informacji i treści oraz dostępne narzędzia.
Współpraca z ekspertem/ekspertką w poszczególnych ścieżkach będzie obejmowała:
- przygotowanie wytycznych dla trenerów i trenerek szkoleń (wstępna lista: Diagnoza, Budowanie i rozwój zespołu, Współpraca partnerska, Zarządzanie zespołem) i osób uczestniczących, w oparciu o istniejący szablon strategii rozwoju organizacji
- prezentacja wypracowanego w projekcie szablonu strategii rozwoju organizacji na spotkaniu wprowadzającym online wraz z przedstawieniem ścieżki szkoleniowej (październik 2022 r.)
- przygotowanie i poprowadzenie wybranego szkolenia/szkoleń, w tym stacjonarnego w Warszawie z budowania rozwoju organizacji (16-20 godz.) dla dwóch grup szkoleniowych (każda grupa ok. 15-22 os.) – listopad/grudzień 2022 r.
- przygotowanie szablonu działań marketingowo-komunikacyjnych dla organizacji pozarządowych i grup nieformalnych (szablon będzie uzupełniany przez osoby uczestniczące w ramach szkoleń),
- przygotowanie wytycznych dla trenerów i trenerek szkoleń na bazie szablonu (wstępna lista: Diagnoza, Język komunikacji, Trening kreatywności, Social media, Projektowanie graficzne, Podcast),
- prezentacja szablonu strategii działań marketingowo-komunikacyjnych wraz z przedstawieniem ścieżki szkoleniowej na spotkaniu wprowadzającym online (październik 2022 r.),
- przygotowanie i poprowadzenie wybranego szkolenia/szkoleń, w tym stacjonarnego w Warszawie (16-20 godz.) z budowania marki i planowania działań komunikacyjnych – listopad/grudzień 2022 r.,
- przeprowadzenie konsultacji planu marketingowego/komunikacyjnego dla zainteresowanych organizacji (ok. 20 godz. konsultacji) – luty/marzec 2023 r.
- przygotowanie szablonu/planu realizacji projektu dla organizacji pozarządowych i grup nieformalnych (szablon będzie uzupełniany przez osoby uczestniczące w ramach szkoleń),
- przygotowanie wytycznych dla trenerów i trenerek szkoleń (wstępna lista: Diagnoza, Myślenie projektowe, Budżetowanie i harmonogram, Fundraising, Współpraca partnerska, Zarządzanie projektem),
- prezentacja szablonu/planu realizacji projektu wraz z przedstawieniem ścieżki szkoleniowej na spotkaniu wprowadzającym online (październik 2022 r.),
- przygotowanie i poprowadzenie wybranego szkolenia/szkoleń, w tym stacjonarnego w Warszawie (16-20 godz.) z przygotowania projektu (zagadnienia do uzgodnienia) – listopad/grudzień 2022 r.,
- przeprowadzenie konsultacji planu realizacji projektu dla zainteresowanych organizacji (ok. 20 godz. konsultacji) – luty/marzec 2023 r.
Jak przygotować ofertę:
Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przygotowanie i przesłanie mailowo następujących informacji:
- CV lub link do strony internetowej/profilu LinkedIn/innych materiałów w sieci, dokumentujących doświadczenie w realizacji podobnych szkoleń skierowanych do sektora społecznego (np. webinarium, nagranie na YouTube).
- Lista szkoleń lub innych usług edukacyjnych w temacie wybranej ścieżki (prosimy o podanie: daty, grupy docelowej, orientacyjnej liczby godzin i uczestników).
- Stawka godzinowa brutto za przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych (min 16 – max 20 godzin szkoleniowych) i listę zagadnień, które zostaną poruszone podczas szkolenia stacjonarnego wraz z określeniem liczby godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 min).
- Stawka godzinowa brutto za przeprowadzenie szkoleń online wraz z tematem szkolenia, listą zagadnień, które zostaną poruszone podczas szkolenia i określeniem liczby godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 min).
- Łączną wycenę kosztów brutto za:
– przygotowanie wytycznych dla trenerów szkoleń online w oparciu o formatkę strategii rozwoju,
– przygotowanie informacji o ścieżce strategicznej/komunikacyjnej/projektowej i jej składowych dla osób uczestniczących,
– udział w spotkaniu wprowadzającym online, prezentującym plan ścieżki oraz szablon, - Potwierdzenia akceptacji warunków umowy w mailu z ofertą (wzór dostępny pod tym linkiem).
Oferty prosimy wysyłać do środy 27 lipca 2022 r. do godz. 23.59 na adres: elzbieta.jankowska@frsi.org.pl
Osoba do kontaktu:
Elżbieta Jankowska
elzbieta.jankowska@frsi.org.pl
Tel. 722 003 352

